Welkom, meld Login

0
Vergelijk
  • Kies eerst producten om te vergelijken
0
Winkelwagen
0
 0,00

FAQs

Wat doen jullie?
Wij verkopen melkverwerkingsapparatuur voor kleinschalige melkveebedrijven en huishoudens.

Waarom doen jullie dat?
We vinden het geweldig om ons voor te stellen hoe mensen over de hele wereld genieten van gezonde zuivelproducten die zijn gemaakt met behulp van de apparatuur die wij verkopen. Het is geweldig om deel uit te maken van wereldwijde gezonde voeding!

Verzenden jullie wereldwijd?
Ja, uw bestelling zal u in elke hoek van de wereld vinden 🙂

Vanwaar verzenden jullie?
We hebben twee magazijnen:
De eerste is in Hrdejovice town, Tsjechische Republiek (Europa)
En de andere is in Royalton, Vermont, USA

Als ik in de VS woon, verstuurt u mijn bestelling dan vanuit het Amerikaanse magazijn?
Dat hoeft niet noodzakelijk zo te zijn. Het hangt af van de beschikbaarheid van de producten in beide magazijnen. Maar u hoeft zich geen zorgen te maken, de bestellingen die vanuit Tsjechië worden verzonden, worden ook snel en veilig in de VS afgeleverd.

Waarom hebben jullie geen magazijn in mijn buurt?
Dat zouden we graag willen! Misschien kunt u ons hiermee helpen en op een dag onze partner worden 🙂

Is het mogelijk om distributeur van jullie producten te worden in mijn land en speciale prijzen van jullie te krijgen?
Dat hangt af van het land waar je woont. In sommige landen hebben we al distributeurs en kunnen het er niet meer worden, maar het is altijd beter om contact met ons op te nemen om deze mogelijkheid te bespreken.

Hebben jullie altijd al jullie materiaal op voorraad?
Meestal wel. In zeer speciale gevallen hebben we 5-7 dagen extra nodig om het in ons magazijn te krijgen.

Hoe zit het met de verzendkosten?
Dat hangt af van het product, de bestemming en de levertijd. Als u wilt besparen op de verzendkosten, kunt u kiezen voor een type levering binnen 10-20 dagen. Als dit te lang is voor u, dan kunt u kiezen voor 7-10 dagen levering. Als u haast heeft, is er ook nog een 2-4 dagen levering optie. De snelste optie is de duurste.

Geeft u een trackingcode?
Zeker! Wij sturen u uw trackingnummer, zodra uw bestelling is verzonden. Zo kunt u uw pakje op zijn weg naar u volgen.

Hoeveel tijd hebben jullie nodig om mijn bestelling klaar te maken voor verzending?
Meestal duurt het niet langer dan 2 dagen. Soms kan het nog dezelfde dag dat de bestelling is geplaatst, worden verzonden.

Wat moet ik doen als mijn artikel niet is aangekomen?
Neem in de eerste plaats contact met ons op. Soms hebben koeriersbedrijven vertragingen bij het leveren van goederen, dus we zullen ze moeten bellen en vragen om een exacte reden. Als uw artikel helemaal niet is aangekomen, sturen we u een nieuw exemplaar. Zorg er wel voor dat u een correct verzendadres hebt opgegeven.

Ik wil graag zelf een pick-up van mijn bestelling bij jullie magazijn organiseren, is dat mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Maar voordat u een pick-up organiseert, zullen we alle details moeten bespreken, zodat alles soepel verloopt.

Welke betalingsmogelijkheden accepteert u?
Wij accepteren creditcards, PayPal en bankoverschrijving.

Zijn er extra kosten die ik moet betalen om jullie producten te krijgen?
Als u uit de Europese Unie komt, zijn er geen extra kosten voor u. Maar voor bestellingen die naar niet-EU-landen worden verzonden, moet u rekening houden met mogelijke douanekosten – zoals belastingen en heffingen – die u moet betalen wanneer uw bestelling aankomt. Omdat deze kosten van plaats tot plaats verschillen, zijn de douanekosten niet inbegrepen in de verzendkosten.

Biedt u enige garantie?
Ja, wij geven 2 jaar garantie op al onze producten.

Andere winkels bieden slechts 1 jaar garantie! Waarom bieden jullie 1 jaar extra?
Wij verkopen alleen originele producten, daarom kunnen wij zeker zijn van hun hoge kwaliteit.

Als ik mijn bestelling beschadigd krijg, wat moet ik dan doen in dit geval?
Dit is het garantiegeval. U moet een foto maken van het beschadigde product en deze naar ons opsturen. Dan zullen wij u vragen om het kapotte apparaat naar het dichtstbijzijnde magazijn te sturen en wij zullen het daarna vervangen door een nieuw item. Wij nemen alle verzendkosten voor onze rekening.

Als het product dat ik heb ontvangen per ongeluk kapot is gegaan, wat moet ik dan in dit geval doen?
Als u alle stappen uit de handleiding zorgvuldig heeft gevolgd, dan is dit een garantiegeval. Als het beschadigde product gemakkelijk te repareren is, sturen wij u gratis een nieuw onderdeel toe met de instructie hoe u het moet vervangen. Als het niet zo eenvoudig te repareren is, stuur ons dan het kapotte apparaat terug en wij sturen u een nieuw exemplaar. Een andere optie is om contact op te nemen met een erkend servicecentrum bij u in de buurt, die u kunnen helpen met de reparatie. Wij betalen de verzend- en reparatiekosten.

Wat betekent 30 dagen retour?
Het leven is onvoorspelbaar en soms hebben we de neiging om onze beslissingen te wijzigen onder verschillende omstandigheden. Dat is de reden waarom wij een 30-dagen retour aanbieden. U kunt deze optie gebruiken als u uw bestelling hebt ontvangen, maar vervolgens van gedachten bent veranderd en hebt besloten dat u het product niet meer nodig hebt. In dat geval kunt u het binnen 30 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Maar vergeet niet dat het product gloednieuw en ongebruikt moet zijn. Dan kunnen wij u uw geld teruggeven. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

Hoe zit het met reserveonderdelen? Kan ik die bij jullie bestellen?
Precies! U kunt elk reserveonderdeel voor Motor Sich en Milky apparatuur bestellen door contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon.

Is uw apparatuur FDA goedgekeurd of heeft het een Grade A voor commercieel gebruik in de VS?
Officieel is het niet FDA goedgekeurd en heeft het geen Grade A, maar veel van onze klanten gebruiken onze producten voor commerciële doeleinden. Het is altijd een vraag aan uw lokale inspecteur die u kan toestaan de apparatuur in bepaalde gevallen te gebruiken.

Hoe kunnen we contact met jullie opnemen voor meer vragen?
Voor telefoonnummer en e-mail, klik hier. Als u online wilt chatten, weet u ons vast wel te vinden 🙂 (zo niet – zoek dan het chat-icoontje rechtsonder op uw scherm)